Ο «Σύλλογος Γονέων και Φίλων Αθλητών Α.Μ.Ε.Α» ιδρύθηκε το 2008 στην Θεσσαλονίκη. Σκοπός του συλλόγου είναι η καλυτέρευση της ζωής των αθλητών Α.Μ.Ε.Α, η αποφυγή του κοινωνικού αποκλεισμού τους, η καλλιέργεια του αθλητικού πνεύματος και η ανάπτυξη της κοινωνικής αλληλεγγύης μεταξύ των αθλητών αλλά και με άλλα μέλη και φορείς της κοινωνίας. Ο σύλλογος πραγματοποιεί τους στόχους του με τη διοργάνωση αθλητικών αγώνων, διαλέξεων, ομιλιών κ.λ.π

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Ειρωνεία και ταλαιπωρία σε ΑΜΕΑ !

Λοιπόν η Κα. Κουσουρνά Φωτεινή τον διαγραμμίσεων, είναι αδερφή του υποψήφιου δημάρχου Κουσουρνά. Είναι αυτή που δρομολογεί το συνεργείο για όλες τις διαγραμμίσεις, αναπηρικές, σχολικές κ.λπ. φτάνουν τα χαρτιά από την επιτροπή του δήμου Ροδίων... αποκλειστικής παραχώρησης θέσεων στο γραφείο της και δίνει σειρά προτεραιότητας. Σου μιλάω ειλικρινά με ειρωνεύτηκε όταν την κάλεσα στο τηλέφωνο ζητώντας εξηγήσεις γι' αυτό που έχει γίνει. Είναι ντροπή της και κακώς έχει μια τέτοια θέση!!! Δεν σου λέω 4 μήνες τι δικαιολογίες έχω ακούσει... ότι ήρθανε και δεν με βρήκανε. Είμαι στο σπίτι όλη μέρα με το μικρό μου παιδί. Τους έχω δόση κινητό και σταθερό τηλέφωνο και πάλι δεν με βρήκανε να ξέρεις ότι άλλη περιμένουν πολύ περισσότερο. Εγώ επειδή δεν είχα δουλειά τους τα έπρηξα κάθε μέρα…."

αναδημοσιευση από paraponarodos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου