Συγκεντρώνουν καταγγελίες για τις προβληματικές υποδομές πρόσβασης
Ανελκυστήρες σε σταθμούς των ΗΣΑΠ που παραμένουν πολλές ημέρες χαλασμένοι χωρίς να εξυπηρετούν άτομα με κινητικές δυσκολίες. Φανάρια για τυφλούς τα οποία δεν λειτουργούν, αν και βρίσκονται σε πολυσύχναστους δρόμους. Μέχρι πρόσφατα, για να υποδείξει κάποιος τέτοιου είδους προβλήματα, αυτό που θα μπορούσε να κάνει είναι να τα αναφέρει στην αρμόδια υπηρεσία – χωρίς βέβαια να διασφαλίζεται πως η αναφορά του δεν θα παραμείνει καταχωνιασμένη σε ένα συρτάρι.
Σήμερα, έχει τη δυνατότητα να τη δημοσιοποιήσει μέσω του AMEA hotspotting (www.amea.eu), μια διαδικτυακή πλατφόρμα που στοχεύει να συγκεντρώνει όσο το δυνατόν περισσότερα ανάλογα προβλήματα–καταγγελίες απ’ όλη την Ελλάδα, τα οποία θα καταγράφουν οι ίδιοι οι πολίτες, ενημερώνοντας παράλληλα τους υπόλοιπους χρήστες για το αν και πότε επιλύθηκαν. Διαδικασία για την οποία δεν χρειάζονται ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, αφού κάθε καταχώριση γίνεται μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας όπου συμπληρώνεται η διεύθυνση και η περιγραφή του προβλήματος, ώστε η αναφορά να «καρφιτσωθεί» στον ηλεκτρονικό χάρτη του site. Επίσης, ο καταγγέλλων έχει τη δυνατότητα να «ανεβάσει» και φωτογραφία ή βίντεο.
Ανελκυστήρες σε σταθμούς των ΗΣΑΠ που παραμένουν πολλές ημέρες χαλασμένοι χωρίς να εξυπηρετούν άτομα με κινητικές δυσκολίες. Φανάρια για τυφλούς τα οποία δεν λειτουργούν, αν και βρίσκονται σε πολυσύχναστους δρόμους. Μέχρι πρόσφατα, για να υποδείξει κάποιος τέτοιου είδους προβλήματα, αυτό που θα μπορούσε να κάνει είναι να τα αναφέρει στην αρμόδια υπηρεσία – χωρίς βέβαια να διασφαλίζεται πως η αναφορά του δεν θα παραμείνει καταχωνιασμένη σε ένα συρτάρι.
Σήμερα, έχει τη δυνατότητα να τη δημοσιοποιήσει μέσω του AMEA hotspotting (www.amea.eu), μια διαδικτυακή πλατφόρμα που στοχεύει να συγκεντρώνει όσο το δυνατόν περισσότερα ανάλογα προβλήματα–καταγγελίες απ’ όλη την Ελλάδα, τα οποία θα καταγράφουν οι ίδιοι οι πολίτες, ενημερώνοντας παράλληλα τους υπόλοιπους χρήστες για το αν και πότε επιλύθηκαν. Διαδικασία για την οποία δεν χρειάζονται ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, αφού κάθε καταχώριση γίνεται μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας όπου συμπληρώνεται η διεύθυνση και η περιγραφή του προβλήματος, ώστε η αναφορά να «καρφιτσωθεί» στον ηλεκτρονικό χάρτη του site. Επίσης, ο καταγγέλλων έχει τη δυνατότητα να «ανεβάσει» και φωτογραφία ή βίντεο.
χρονια πολλα σε ολους τους ΕΛΛΗΝΕΣ οπου κι αν βρισκονται
ΑπάντησηΔιαγραφή